fbpx
"message": { "mid":"mid.14577641449818:41d102a3e1ae206a38", "text":"hello, from customer chat!", "tags": [ { "source": "customer_chat_plugin" } ] }

Cu siguranță ați auzit de Pinterest sau măcar a existat o persoană din grupul vostru de prieteni care v-a recomandat să încercați Pinterest. Ca mărime, după Facebook și Instagram, Pinterest a devenit a treia rețea socială, care are peste 50 de milioane de utilizatori la nivel global, din care peste 80% sunt femei. Este de înțeles de ce categoriile cel mai des utilizate în această rețea sunt cele din domeniul culinar, modă sau do-it-yourself.

Ce este Pinterest?

Această platformă este o combinație reușită între un site de bookmarking, ce permite utilizatorului să adauge, să adnoteze, să editeze sau să distribuie anumite documente web cu “semn de carte”, și un panou virtual, unde utilizatorii pot folosi “pinuri” (modalitate de inserare echivalenta prinderii cu un bold pe un suport fizic) cu imagini sau clipuri video pe diverse categorii denumite “boards”. Astfel vizitatorii pot aprecia, comenta sau salva materialele pe care le vizualizează, platforma fiind atât de ușor de utilizat încât crează foarte rapid dependență.

Pinterest

Cum te poți promova cu Pinterest?

Îți poți promova foarte facil rezultatele muncii tale, indiferent de domeniul în care profesezi. Deși în România platforma poate nu este chiar atât de populară, ar trebui totuși luată în considerare pe lângă Facebook sau Instagram, deoarece, prin intermediul ei poți obține vizibilitate internațională.

În plus, Pinterest este foarte util și pentru promovarea site-ului sau blogului tău, prin simpla atașare a unui link către el la fiecare poză sau videoclip publicat. Există numeroase companii internaționale care utilizează constant Pinterest în acest scop.

Cum te poți folosi de Pinterest pentru salvarea de informații?

Platforma poate fi folosită și ca o bază de date, în care să-ți salvezi informațiile de interes și să le accesezi cu ușurință, iar ceilalți să te poată găsi rapid, pe tine sau ceea ce promovezi tu. Acest lucru se realizează foarte simplu prin utilizarea hashtag-urilor, existente în descrierea pin-urilor, care, accesate, afișează doar pin-urile reprezentative pentru eticheta respectivă. Orice cuvânt care are semnul # înaintea sa poate căpăta caracteristicile unui link, care ne trimite către toate pinurile ce au în descriere același hashtag.

Deși în România, momentan, nu se pot realiza pe Pinterest anunțuri promovate, platforma merită totuși utilizată datorită popularității pe care a căpătat-o în rândul utilizatorilor. Ca și concluzie, Pinterest este o consecință a nevoilor și obișnuințelor lumii moderne, o platformă cu care te poți “juca” și obține vizibilitatea afacerii tale la nivel internațional. Există puține șanse să nu-ți placă, însă atenție, e molipsitoare și crează dependență 😉