fbpx
"message": { "mid":"mid.14577641449818:41d102a3e1ae206a38", "text":"hello, from customer chat!", "tags": [ { "source": "customer_chat_plugin" } ] }

”Cum ai ajuns de la Horticultură la Marketing Online?”

Aceasta este întrebarea care mi se adresează cel mai des când vine vorba de profesie. Răspunsul e simplu. Am optat pentru această facultate îndemnat de dragostea pentru plante și de pasiunea pentru știință. Eram interesat de munca de laborator, doar că, în acest domeniu, există prea puține oportunități în ceea ce privește locurile de muncă, astfel încât am preferat să dau o șansă celorlalte pasiuni ale mele.
Sunt fascinat de tot ce ține de mediul online și tehnologie, dar și de psihologia umană, deopotrivă. Pe lângă acestea adaug și experința în vânzări acumulată de-a lungul timpului. Ce alcătuiesc împreună? Marketing Online!

Sebastian Nechifor

De ce am ales KIBRIT?

Avantajul de a lucra într-o companie precum KIBRIT constă în diversitatea activităților pe care trebuie sa le desfășor. WordPress, copywriting, photo&video editing, pay-per-click, e-mail marketing, SEO, toate acestea îmi oferă posibilitatea de a-mi dezvolta noi aptitudini și de a învăța să lucrez pe diferite platforme.
Ce mă face fericit? Un client fericit. Atunci când văd rezultate, în urma promovării online a serviciilor unui client, mă simt mai motivat în ceea ce fac.

”Deci tu faci acele anunțuri enervante de pe internet?”

Îmi place să cred că nu. În general, anunțurile enervante sunt realizate de către persoane care nu se pricep la ceea ce fac. No offence 🙂 Dacă un anunț este perceput ca fiind “enervant”, acest lucru înseamnă că nu are un impact pozitiv, așadar nici rezultate. Noi ne dăm silința să facem anunțuri atractive, direcționate către un public cât mai relevant pentru produsele sau serviciile promovate.

Sebastian Nechifor

Promovarea online e un maraton, nu un sprint.

Adesea, clienții își doresc sa vadă rezultatele imediat, după doar o săptămână-două de promovare, fapt care mă face să mă gândesc la analogia de mai sus. Promovarea online chiar e un maraton, o activitate de durată care necesită multă perseverență și, poate, și un strop de ambiție, și în care se fac o mulțime de ajustări pe parcurs, impuse de situații imprevizibile și schimbări neașteptate. Evident, rezultatele nu pot fi obținute imediat. Este nevoie de timp și răbdare, pentru a te perfecționa. Exact ca și în sport, abia după ce investești timp obții rezultatele dorite.
Pasiunea mea pentru sporturile montane cum ar fii alpinismul hivernal, drumețiile și în special alergarea montană, constituie, cred eu un avantaj pentru acest domeniu. Sunt obișnuit cu provocările și sunt deschis la competiție. La fel ca în sport și în marketingul online ne străduim să fim mai buni decât competiția și să ne perfecționăm modul de lucru.

Consider că pasiunea și jobul meu actual merg de minune împreună iar eu funcționez foarte bine, dedicându-mă amândurora. Atât marketingul cât și sportul îmi oferă posibilitatea de a mă dezvolta și perfecționa și cred că asta mă atrage cel mai mult, că reușesc să fac ceea ce-mi place și totodată mă bucur de sprijinul echipei Kibrit.

Sebastian-Nechifor