fbpx
"message": { "mid":"mid.14577641449818:41d102a3e1ae206a38", "text":"hello, from customer chat!", "tags": [ { "source": "customer_chat_plugin" } ] }

Social Media are un rol semnificativ în promovarea unei afaceri și, de aceea, strategiile de marketing actuale și-au schimbat modul de abordare, ca urmare a creșterii din ce în ce mai mare a influenței rețelelor sociale pentru notorietatea și imaginea unui brand.

Este indicat ca, pentru a reuși să-ți promovezi afacerea, să cunoști modul de funcționare a tuturor platformelor sociale, astfel încât să poți beneficia de avantajele pe care ți le pot oferi acestea. Chiar dacă te-ai specializat în promovarea pe Facebook, de exemplu, asta nu înseamnă că, utilizând aceleași metode și pentru Instagram, vei obține și rezultate similare. Regulile după care funcționează aceste platforme sunt mai mult sau mai puțin diferite, de la caz la caz, toate având, însă, particularitățile lor, pe care trebuie să le cunoști și să le mânuiești cu îndemânare pentru a avea rezultate în fiecare dintre ele.

informatii-despre-instagram

Dacă ne referim la Instagram, pentru a profita de oportunitățile de marketing pe care ți le poate oferi această platformă, trebuie să respecți câteva reguli de bază ce vor contribui, cu siguranță, la succesul afacerii tale.

  • Pe Instagram, concurența este foarte puternică, existând milioane de utilizatori în prezent, potențiali clienți, dintre care trebuie să știi cum să-ți selectezi publicul țintă pentru a obține rezultate concrete. Este important, la fel ca în cazul oricărui canal de promovare utilizat, să analizezi profilul clientului tău, să vezi cui trebuie să te adresezi și modul în care alegi să o faci, astfel încât eforturile tale să aibă și finalizarea dorită. În cazul Instagramului, este știut că se adresează în special unui utilizator tânăr, interesat de ultimele tendințe ale pieței. Pentru identificarea cât mai corectă a clienților țintă, contul de Instagram se recomandă a fi conectat și cu alte platforme sau rețele de socializare, care au un public numeros.
  • Un alt element important, care poate influența impactul obținut, este perioada din zi în care postezi conținutul. Acordă o atenție sporită momentului zilnic în care urmăritorii tăi sunt cei mai activi, obținând astfel mai multă expunere, implicit rezultate mai bune.
  • De asemenea, și hashtagurile te pot ajuta să ajungi mai ușor la publicul țintă. Înainte de a le utiliza în postări, trebuie să faci o minimă cercetare pentru a găsi cele mai potrivite hashtag-uri pentru brandul tău. Odată descoperite, le poți adăuga cu succes în fiecare postare, pentru a te asigura de difuzarea conținutului tău pe ecranele publicului vizat.
  • Creează o legătură cu urmăritorii tăi! Poți răspunde la comentarii pentru a-i apropia, și mai mult, de brandul tău. Oferirea de răspunsuri la întrebările adresate le va arăta că prețuiești interesul avut și, în timp, vei putea crea o comunicare activă pe pagina de Instagram a afacerii tale.
  • Adaugă un Bio pentru contul tău de Instagram. Cel mai simplu este să le spui, fără a folosi un ton formal, cine ești, ce faci și care sunt punctele forte ale businessului tău. Poți completa această descriere cu informații importante despre un anumit eveniment pe care îl susții, oferte de pe site sau orice alte campanii de interes pentru tine, cu condiția să includă mereu un link către site.
  • De asemenea, având în vedere că majoritatea audienței de pe Instagram este formată din tineri, mulți dintre ei sunt interesați de un brand și îl urmăresc continuu și pentru a profita de anumite promoții sau beneficii pe care le oferă. Luând în calcul acest aspect, îți poți recompensa urmăritorii prin oferte create exclusiv pentru aceștia, oferite drept stimulent.

Cu încrederea că aceste informații ți-au fost de folos, te așteptăm în lumea Instagram, cu cât mai mulți urmăritori și postări cât mai originale!