fbpx

“Viața este prea scurtă să faci ceea ce nu-ți place!” Auzim des aceste cuvinte, atât în mediul online, cât și în jurul nostru, la tot pasul. Așadar, de ce să nu-ți transformi pasiunea, într-un posibil business?! Pasionat de scris, clientul nostru a decis să-și publice lucrările și ne-a ales pe noi să-l ajutăm, încă de la începutul drumului, pe parte de promovare. Am ales împreună cea mai bună strategie de business, iar rezultatele încep deja să apară.

În articolul de astăzi, vă vom prezenta, pas cu pas, cum a decurs colaborarea cu acest client pentru ca, pe viitor, când te vei decide și tu să-ți pui ideile în practică, să alegi să colaborezi cu specialiști, care vor ști cum să te îndrume pentru succesul afacerii tale.

Ce sunt “Poveștile de viață adevărată”?

“Povești de viață adevărată” reprezintă un exemplu concret pentru promovarea unui brand în mod etapizat, structurat, după un plan prestabilit, încă din perioada de creare a identității acestuia. Momentul lansării complete a website-lui a coincis și cu momentul finalizării paginii de Facebook lucru ce a determinat creșterea vizibilității brandului.

“Povești de viață adevărată” este visul clientului transformat în realitate, împreună cu noi, echipa Kibrit Digital Marketing. Această colecție de povești de viață adevărată, adunate de-a lungul timpului și transpuse în cuvinte și imagini, a captat atenția cititorilor încă de la început, atât prin conținutul scris, cât și prin impactul vizual al întregului blog.

Ce a însemnat, atât pentru “Povești de viață adevărată”, cât și pentru Kibrit, această colaborare, încă din faza de proiect?

Împreună, am făcut echipă și am pus bazele pentru ceea ce a urmat în dezvoltarea acestui brand. Ne-am informat despre domeniu, am cercetat piața, ne-am gândit, am planificat și am ales strategia care se potrivea cel mai bine pentru ca acest blog, cu librărie online, să reușească ceea ce și-a propus – să ajungă cât mai aproape de sufletele cititorilor săi prin cuvinte atent meșteșugite și crâmpeie de viață imortalizate în fotografii artistice.

Care au fost direcțiile de promovare și pașii făcuți în cazul acestui brand?
  • Site de prezentare tip Blog. Platforma WordPress a fost aleasă astfel încât să susțină atât funcțional, cât și estetic dorințele beneficiarului, dar și cerințele echipei noastre. Prin urmare s-a optat pentru o temă prietenoasă cu textul scris, ca tip de caractere, așezare în pagină și prezentare vizuală a articolelor de blog, dar și cu variate galerii foto presetate, din care să se aleagă varianta ideală pentru fiecare text, în parte. Tema Black and White, pentru care s-a optat în variantă finală, pune mai bine în valoare emoția transmisă prin cuvinte și imagini, atenția cititorului nefiind furată de alte elemente conexe, fără valoare din punct de vedere artistic pentru beneficiar.

 

  • Magazin online. Momentul apariției acestui nou brand coincide cu momentul în care beneficiarul a decis să publice prima sa carte de povești pentru copii și părinți, motiv pentru care site-ului de prezentare i-a fost adăugat și un modul de Shop (WooCommerce), numită sugestiv secțiunea Librărie. Astfel, publicul poate comanda, oricând dorește, cărțile care vor fi adăugate, treptat, în magazin.

 

pagina de facebook

  • Pagină de Facebook. Finalizarea blogului ne-a permis să trecem la al doilea pas important în promovare, respectiv realizarea unei pagini de Facebook pentru “Povești de viață adevărată”, ce permite postarea permanentă a noutăților din site, pentru a fi accesibile unui public mult mai numeros. Cititorul poate intra și pe site pentru a răsfoi, online, și restul poveștilor publicate.
  • Calendar editorial. Fiind o platformă în cadrul căreia și vizualul, alături de cuvântul scris, are un impact important, am elaborat un calendar editorial lunar, pentru toate postările făcute pe Facebook constând în fotografii din cadrul poveștilor sau orice imagini relevante pentru pagină, citate diverse și poveștile publicate online. Acest mod de lucru ne permite să programăm postarea conținutului nou în rețelele sociale, în mod organizat, fără a exista posibilitatea repetării prea dese a acelorași materiale. Prin promovarea constantă în Social Media, ne-am dorit să aducem, cât mai aproape, toți pasionații de lectură și de conținut foto de calitate.
  • Campanii Pay Per Click. Promovarea prin Pay Per Click este un alt pas important din strategia stabilită pentru produsele brandului. Prin Google Search Ads ne-am axat pe cuvintele cheie relevante, pe care le-am testat, astfel încât numele blogului “Povești de viață adevărată” și al cărții “Poveste de trezit părinții” să poată fi găsite imediat, în primele căutări, de către toți cei interesați de lectură.
  • Programator pentru buget. De asemenea, programarea bugetului alocat pentru digital marketing, pe obiective și perioade de timp, a fost unul dintre obiectivele noastre de la bun început, pentru a oferi transparență în ceea ce privește costurile inițiale, lunare, respectiv anuale, pentru promovarea online a blogului.

 

Fiecare dintre noi are o pasiune și, de cele mai multe ori, e nevoie doar de un mic impuls și puțin ajutor, pentru a porni pe drumul transformării viselor în realitate. Uneori ajutorul vine de la familie sau de la prieteni, prin susținere emoțională și încurajări constante, alteori, dintr-o scânteie de Kibrit, cu ajutorul căreia ideea capătă valențe antreprenoriale, ce au nevoie de promovare și consultanță de specialitate.
Să nu uităm că “Viața este prea scurtă să nu facem ceea ce ne place”. Adică, voi să dați curs pasiunilor și ideilor voastre, iar noi să facem ceea ce ne-a adus împreună în cadrul echipei Kibrit – pasiunea pentru mediul de afaceri și promovarea acestuia.