fbpx
"message": { "mid":"mid.14577641449818:41d102a3e1ae206a38", "text":"hello, from customer chat!", "tags": [ { "source": "customer_chat_plugin" } ] }

Cu toate că Pinterest este considerată o rețea socială secundară, există deja peste șaptezeci de milioane de persoane care o utilizează zilnic, în special femeile. Este o oportunitate în special pentru afacerile din domeniul amenajărilor interioare, design grafic și vestimentar, gastronomie sau orice alte domenii creative, fiind o modalitate uzuală prin care se împărtășesc idei de realizarea a diferite produse finale de genul DIY (Do It Yourself).
Poate nu foarte populară încă în România, publicitatea pe Pinterest poate duce la creșterea notorietății afacerii tale, ajutându-te astfel să ajungi la un public mult mai numeros. Motiv pentru care noi recomandăm că merită testată, avantajul principal și diferențiator pe care îl oferă fiind vizibilitatea internațională.

Într-un articol mai vechi, am vorbit despre Pinterest ca rețea socială și am descoperit că aceasta este, de fapt, o combinație reușită între un site de bookmarking, care permite utilizatorului să adauge, să adnoteze, să editeze sau să distribuie anumite documente web cu “semn de carte”, și un panou virtual, unde utilizatorii pot folosi “pinuri” (modalitate de inserare echivalentă prinderii cu un bold pe un suport fizic) cu imagini sau clipuri video organizate pe diverse categorii, denumite “boards”.

Apărute mai târziu la noi, campaniile Pinterest încep să prindă viață și să aibă succes în lumea marketing-ului digital mai ales pentru oportunitatea pe care o oferă în ceea ce privește e-commerce-ul. Similar celorlalte rețele sociale, campaniile de publicitate de pe Pinterest trebuie să fie continue, acest lucru însemnând investiție constantă în pin-uri, pentru a reuși să te dezvolți și să ajungi mai ușor la clienții țintă din domeniul tău.

Cum funcționează publicitatea pe Pinterest?

Mai întâi de toate, trebuie stabilit obiectivul principal al campaniei de publicitate:

Engagement – atunci când îți dorești să obții orice tip de interacțiune cu pin-ul promovat, cum ar fi repin-urile sau click-urile. Aici vei plăti pentru orice interacțiune obținută.

Trafic – alege acest obiectiv atunci când îți dorești ca utilizatorii să fie redirecționați către site-ul tău web. Vei fi taxat pentru orice click pe care l-ai obținut.

Vizibilitate – stabilește un public țintă important pentru tine și promovează un pin cu scopul de a-ți prezenta businessul și a obține expunere pentru brandul tău. Vei fi taxat pe afișări.

După stabilirea obiectivului campaniei, la fel ca la Facebook Ads, se vor stabili numele campaniei, data începerii și cea de sfârșit și, bineînțeles, bugetul. Ca și pentru celelalte rețele sociale, și pentru Pinterest trebuie selectat publicul țintă, interesele acestuia sau localizarea campaniei. Există și posibilitatea selectării cuvintelor cheie care să definească cât mai clar pin-ul ce urmează a fi promovat.

De reținut absența paginii de revizie, astfel încât este necesar să vă asigurați de prima dată de corectitudinea opțiunilor selectate, legate de creativitatea anunțului. Totuși, în orice moment al campaniei, se pot face modificări precum schimbarea numelui, a bugetului sau a datelor de început și sfârșit ale campaniei.

Pinterest

Cum puteți urmări succesul pin-ului promovat, în campaniile de trafic?

Prin adăugarea unui cod de conversie pe pagina web care urmărește comportamentul traficului campaniei. Acest cod poate stoca informații relevante, precum numărul utilizatorilor care au cumpărat de pe site-ul tău ecommerce, după ce au văzut și interacționat cu pin-ul promovat. Aceste date te pot ajuta să afli dacă se merită, cu adevărat, să investești bani în publicitatea Pinterest. Pentru restul tipurilor de campanii, informațiile se găsesc în Panoul de comandă.

Totuși, înainte de a porni orice fel de reclame pe această platformă, este recomandat să-ți pui la punct profilul, răspunzând la două întrebări simple: Cine ești? și Ce oferi? Trebuie să dai detalii despre brand-ul tău sau despre ce ai realizat până acum, precum și informații despre lucrurile benefice de care ar putea avea parte audiența, dacă ar interacționa cu pin-urile tale. Trebuie să-i impresionezi cu ceea ce le place lor, nu cu ceea ce îți place ție. Abia după acest pas poți începe să realizezi toți pașii prezentați mai sus, care te vor duce spre Pinterest Ads.
Sau putem începe împreună să lucrăm la vizibilitatea brand-ului tău 😉 Ne poți contacta oricând te hotărăști să faci ceva îndrăzneț pentru business-ul tău. Fii în pas cu noutățile din digital marketing și alege să le testezi. Pinterest Ads este una dintre ele. Contactează-ne și vom povesti mai multe! 😉

formular de contact