fbpx
"message": { "mid":"mid.14577641449818:41d102a3e1ae206a38", "text":"hello, from customer chat!", "tags": [ { "source": "customer_chat_plugin" } ] }

Rețelele sociale au devenit în ultima perioadă unul dintre cele mai importante instrumente ale marketingului digital, datorită beneficiilor incredibile pe care le oferă, în special prin faptul că pot reuni clienți din toată lumea. Sunt, cu adevărat, o sursă profitabilă de marketing, făcând mult mai facilă transmiterea unor informații importante pentru business, ca de exemplu misiunea pe care o are sau avantajele pe care le oferă în plus, față de altă firmă cu același profil. Așadar, îți va fi mult mai ușor să te individualizezi și să te faci cunoscut.

Vrei motive care să te facă să investești bani în promovarea businessului tău în rețelele sociale? Noi îți oferim doar 6, pe restul ni le vei spune tu mai târziu 😉

1. Recunoașterea brandului în mediul online.

Pentru fiecarea rețea în parte (Facebook, Instragram, LinkedIn), este necesar un profil personalizat pentru a putea interacționa în mediul online cu ceilalți. Recunoașterea brandului este obiectivul principal al oricărei afaceri, rețelele sociale având o contribuție semnificativă în acest sens. Cu o activitate constantă și susținută, se poate ajunge la o creștere permanentă a audienței, implicit și a notorietății businessului.

2. Interacțiunea cu clienții.

Comunicarea este cheia relațiilor interumane de lungă durată. Implicit, o bună comunicare cu clienții poate spori șansele la o conversie spre încheierea vânzării. În cele mai multe cazuri, dacă se va veni în întâmpinarea nevoilor oricăror posibili clienți cu recomandări, informații și materiale de calitate, răspunzând prompt la solicitările acestora, se poate câștiga destul de ușor atenția și interesul lor față de companie și produsele sau serviciile promovate de aceasta.

3. Satisfacția clientului.

Clienții prind încredere într-un brand mai ales atunci când adresează întrebări sau postează aprecieri pe pagina acestuia și primesc în schimb un mesaj real, de la o persoană care chiar există în cadrul afacerii și nu un simplu mesaj robotizat, distant și impersonal. Astfel, clientul devine parte din această comunitate care se dezvoltă în jurul businessului, depășindu-și condiția inițială de persoană din exterior.

4. Loialitatea clienților față de brand.

Comunicarea constantă cu clienții pe rețelele sociale contribuie la satisfacția acestora, fiind un pas sigur și în loializarea lor. Pot fi informați nu doar despre produsele sau serviciile oferite, ci și despre campaniile promoționale existente la un moment dat. Astfel, se crează un mediu familiar, propice relaționării clienților direct cu cei din cadrul afacerii.

5. Trafic crescut.

Cu cât un brand promovează conținut de calitate și de interes pentru audiențele stabilite, cu atât se va genera mult mai mult trafic pe site și vor crește șansele de a obține conversii.

6. Eficientizarea costurilor.

Crearea unui cont și înscrierea pe rețelele sociale este gratuită. Pentru promovarea plătită se poate începe cu un buget minim, care, în timp, în funcție de impactul pe care îl vor avea campaniile efectuate, se poate mări proporțional cu rezultatele dorite. Se poate menține un buget stabil pentru fiecare reclamă, se poate renunța la acele campanii cu impact scăzut și pot fi alocate fonduri suplimentare pentru reclamele cu rezultate peste medie, acțiuni care duc la eficientizarea bugetului alocat.